Thursday 1 March 2012

Happy Birthday Mak !!

Assalamualaikum w.b.t , Salam 1 Malaysia :)

okay, hari ni dah 1 Mac 2012 
to belieber , mesti tau birthday siapa hari ni kan?

OF COURSE lah JUSTIN BIEBER !!
happy birthday JB :D
if I'm not mistaken , he's 18 this year.
same age, huh ? ;)

huhu
okay okay

saya bukan nak post pasal birthday Justin Bieber . 
but , my beloved mother 's birthday 
yang ke - 52 tahun

this is my Mom :D


Puan Jaliya binti Basiron

inilah mak saya yang tersayang . cantik kan ?
saya mewarisi kecantikan mak saya la
hekhekhek
:p

Jealous lah tu 
hihi
Joke semata mata :D

okay , actually , birthday mak saya dah lepas dah pun
tanggal 27 Februari 1960
tahun ni , dah 2012 , meaning mak saya dah 52 tahun !

walaupun umur mak saya makin meningkat , TETAPI mak saya tetap cantik pada pandangan saya .
rasa nak jadi macam Mak kalau boleh . hehe :D

ermm..... the day on birthday Mak , kiteorang tak celebrate siap ada kek segala bagai . kiteorang just buat simple je . makan makan kat luar . well , akak akak saya yang still kat U tu blaja kat UiTM Lendu . so , bawak diorang sekali lah .
celebrate ramai ramai la baru best kan ? barulah MERIAH !!!
kan kan ?

lagipun, bagi saya the best moment is bila dengan family lah . lagi ramai lagi best . terasa kemeriahan , kasih sayang n etcetra , etcetra , etcetra . hihihi ~

kiteorang gerak dari rumah bout pukul 9 malam . after my 3rd & 4th sis habis kelas , terus gerak . kiteorang g makan at Restoran Sri Kelemak Tomyam Seafood , Lendu , Alor Gajah , Melaka . alah , depan Balai Bomba tuh . (if tau lah kan)

ni Restorannya ...........


bila sampai , sempat capture capture . btw , gambar tak banyak pon coz ni from my phone . gambar selebihnya dalam iPad . tak sempat nak masukkan dalam lappy . sorry ;(






via iPad . bangang je :p *bak kata onie*







rajin dak sera cedok nasi tok semua . okay , after tu makan makan . btw , selain lauk pauk kat atas tuh , ada lagi lauk yang memang sodaaaaaaaaaapppppp tak terkate laaaa . lauk Ikan Siakap 3 rasa . pehh , masyuuuuuuuk ~ :p

Alhamdulillah sangat kekenyangan malam tuh . pas makan makan , kiteorang pun nyanyi Selamat Hari Jadi kat Mak . n a gift from all of us untuk mak :']


taddaaaaaaaaaaaaaaaa ~
even it is just a wishes card , at least it is really meaningful, aite ? huhu 



eh , wishes from Karya pun ada . so suweeeet :D


hihi . May Allah bless mak always . kiteorang sayang mak ! :D

okay , thats all for just now :)



*peace*

No comments:

Post a Comment