Sunday 21 August 2011

20th August 2011 :)

Assalamualaikum :)

setelah sekian lamenya saya tak on9. hari ni baru berpeluang . Alhamdulillah . ni saje nak habak story pasal semalam . hari ni da masok 21 Ogos , bersamaan 21 Ramadhan . kejap je da masok minggu terakhir bulan ramadhan . sedih rasanya . minggu ni , kita sam2 wat amal byk2 ok ? :D

emm ... ok . story psl smalam la ea . takde pape yg best pon . bese2 ajer . starting pagi , saya de tuisyen math. nak PECAH kpale ni weh =.=' HAHAHA . tak kesa la . blk kol 12 , landing2 atas katil , last2 terlelap . pastu , ayah kejut bangun tido . ingtkan lame nau la tdo , rupenya bwu kol 2 lebey jer . haha . mimpi punye lame ag . bangun jer , siap2 coz nak g Melaka Mall coz de Fashion Show . for me , its kinda boringggggg ...

hahahaha ..... mule2 jer rase bosan coz stakat jln2 kat MM tu , da naik bosan da . g ofis mak , slalunya lalu situ . tak pon , g JJ Ayer Keroh jela . sementara da kebosanan tu ,capture2 la skejap . wee :p


time ni , majlis lom mula lagi :)

then, saya n 3rd sis n mak saya pon capture la kejap :D





hee :D my mum n my 3rd sis pon de try pkai saya punya spec . jgn men2 tau . spec ade power keyh . bukannya , spec jln2 tuh . hu3 .:P





after that , barulah fashion show tu start . lame jgk la . sampai kol 4 . saya jadi photographer tak berbyr jela . hahaha . emm . ni bebrape keping pic yg sy rajin nk tunjuk . :P





persembahan fashion show ni pon , diselangselikan juga dgn kumpulan nasyid :)




pas da abez fashion show , ayah dtg amek . pastu , tros g amek remot kat UiTM . alang2 pas g amek remot , g bazaar ramadhan Alor Gajah . tadi, hujan !!! tapi , redah jela . huhuhu

pas da bli tu , capture lagi dgn akq2 saya . 



hahahaha... agak kesengalan time ni . sementara tggu my dad belikan AYAM GOLEK!!!! huhuhu...
balik rumah , as usual get prepared tok berbuka . :)

lauk-pauk santapan tok berbuka semalam ...


ni tak leh tahan ni.. AYAM GOLEK !!!! yummy ~



huhuhu . Melaka masuk waktu berbuka jam 7.22 pm . so , mcm biasalah . baca doa . pastu , MAMAM!!! :p


hee :p sayalah yang bacakan doa berbuka tuh . (saje nak promote diri jap) .

itu sahaja yang saya nak sampaikan . Wassalam :)


p/s : solat tarawih jgn lupa juga ya !! peace !! :D

No comments:

Post a Comment