Saturday 27 August 2011

Sir Hasmukh :)

Assalamualaikum…

dah lame tak update blog ni . Alhamdulillah , hari ni barulah saya berpeluang . emmm… seperti yang anda nampak kat tajuk tuh , tu name cikgu Sains saya . dia ajar best tau . seriously . huhu. Saya suka cara dia ajar. Sir Hasmukh ajar sampai student2 dia sume faham. Tak kesalah kalo syllabus habes lambat, as long as kami semua faham.
Hmm… tapi, sayangnya. Taun ni sir Hasmukh bersara. 5hb September hari terakhir dia bersama kami. Sedih sesgt . tambah2 , cikgu yang bakal menggantikan dia nanti taklah seHEBAT dia .

Saya xde nak cakap banyak pun . sekadar wat post psl guru kesayangan saya.
so, sebelum saya mengundurkan diri , ni saya selitkan sket gambar kenangan kelas saya (5TV2) dengan sir Hasmukh .

Gambar ni diambil pada 25 Ogos 2011, time dah nak habis lesson Science . hee :D

Kat depan dewan skolah J






kat padang lak :D



really love this moment! papepon , Sir Hasmukh tetap kami ingati :)
We will Miss You, Sir !! wee :D


1 comment: