Sunday 1 May 2011

Assalamualaikum Pembuka Bicara ....

Assalamualaikum w.b.t. , Selamat Sejahtera dan Salam 1 Malaysia... :D

Hari ni, barulah bermulanya sebuah diari baru dalam hidup saya..
kali ni, saya nak share kat semua orang.. hehe ~
lagipun, sebelum ni, saya ada private blog n blog2 lame tapi memandangkan da jadi cam orang tua..
terlupa email n password.. haha! so silly..

hmm..
firstly, saya nak perkenalkan diri saya.. :)

Nama : Rafidah binti Sa'ari
Umur : 17 tahun
Tarikh Lahir : 22 September 1994
Tempat Lahir : Hospital Besar Melaka
No telefon : 017-3****** .... :D

hee~ sory x ley gtau..hu2..
ok la.. buat masa ni, itu sahaja pasal diri saya yang saya ley kongsi..

ohya, kalau sesiapa ada facebook, jadilah friend saya..
ni link nya.. http://www.facebook.com/rafidahsaari
jangan risau.. saya tak sombong tau..
saya suka chat.. hehe~
tapi, kalo saya tak layan, mungkin time tu saya ada urusan yang tak dapat dielakkan dan tak mahu diganggu..
harap mengerti.. :D

add la jugak saya kat email ym saya...
boleh kita chit chat.. hehe~
email : rafidahsaari@yahoo.com.my...

sebelum saya mengundurkan diri, andai ada salah silap kata, harap diampunkan..
kalau rajin, komen2 la blog saya dan jadi followers saya.. ok? :)
ok lah..
saya dah tak sabar2 nak berkongsi cerita saya ni..
huhu..

Wassalam~ (n_n)

No comments:

Post a Comment