Tuesday 3 May 2011

3 Mei 2011 - Isnin

Assalamualaikum ... :)

kali ni nak cerita sikit pasal sekolah hari ni..
rasa cam tak caye je dah skolah balik..
(padehal, cuti 3 hari je) hee~ :D

pergi sekolah, buat pertama kalinya, saya pakai cermin mata saya yang dah berzaman saya biarkan dalam boxnya..nak tahu kenapa baru hari ni saya pakai cermin mata saya 2 ?
Sakit mata la.. huu~ sob3x.. :'(
tapi, tak kesah la..
bukannya selalu pon..

emmm..... saya datang sekolah jer.. telinga dah dengar kawan2 dok bercerita pasal dikir barat hari 2..
kesian kat diorang.. tambah sedih budak2 hostel la..
dah la pergi bertanding under asrama tak menang, pergi under sekolah pon tak menang..
dah tak ada rezeki kan, nak wat camne..
itu satu hal...

Hari ni, belajar subjek ikot jadual hari selasa la..
time Sains Sukan, Cikgu Suzana datang nak tafsir.. hohoho~
memang kena berleter la.. almaklumlah, kelas saya hyper-active.. hehe :D
time Agama, blaja cam bese.. n de dapat 1 helai kertas.. jadual Solat Harian.. hohoho~
ustazah cakap, isi dengan jujur.. MESTI!!! lagipun, saya ni dah la selalu tinggal solat..
sekurang2nya, saya ada jadual tu, saya boleh lebih peka.. :)
Rafidah !! Mesti wat perubahan..OK??? :D
PSV, kena lecture dengan cikgu coz tak siap olahan ag.. aiyoo~ Rafidah.. dah bulan 5 dah oii~~
itu hal kat sekolah...

Luar sekolah pulak..
tengah jalan nak g depan, (luar RBLTAZ)
tibe2 lak beg sekolah PUTUS!!! .. adey~ segan time tu coz de budak ramai2 ngah jalan jugak..
wat muke tembok jela time 2.. HAHA ! :P
itu hal di luar sekolah..

Di rumah,
macam biasa la..
rutin harian..hehe~ :D
beza sket hari ni coz sempat tgk tv cite Harry Potter and the Sorcerer's Stone kat HBO.. :)
kol 4, tengok cerita House of Anubis kat Nickelodeon.. BEST !!



hmm.. itulah setakat ni..
ohya, baru teringat......

SPEKTRUM 5TV2 tak siap lagi !!
minggu depan, PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN SELARAS JPM !!!
aiyoo~ masih tak bersedia lagi..
banyak yang perlu saya catch-up..
nak2, subjek form 4..aiyoo~
saya dah agak down sekarang ni.. :'(

papepon, saya mesti USAHA sungguh2!!!
kena kalahkan kawan2 saya yang lain.. insya-ALLAH...

kena sentiasa ingat..

" JADIKAN KEGAGALAN SEBAGAI DORONGAN UNTUK BERUSAHA !! "

Sekian..
Ma'assalama wa ilalliqaq.. (n_n)

No comments:

Post a Comment