Thursday 5 May 2011

~ 5TV2 ~

Salam 1 Malaysia.. :D

hari ni tak adalah nak habak sangat..
tengok tajuk pon dah tau da..

tau tak maksud tajuk 2?
tak tau meh sini dengar..
hehe~ 2 nme kelas saya..
POPULAR tau !! :p

emm... bknnye ape.. saya just nak cakap pasal ruangan yang nak dimuatkan dalam Spektrum Sekolah 2011/2012...
haihs ~ poning den..nak siapkan ruangan nie..
tapi, Alhamdulillah..
berjaya jugak.. :)
(walaupun tak ikut kriteria yang ditetapkan)

kalo nak kate pape, juz leave comments k.
ne tau, saya ley perbaiki.. :)

adik-beradik saya di MGHS.. :D


emm..2 bwu tunjuk gambar kami..
ni lah hasil kerja saya..
(siapkan dari pukul 9.30 malam sampai 11.30 malam..)

Ruangan untuk Spektrum 2011/2012..









em...takat itu sahajalah yang boleh saya tunjukkan..kalo ada cadangan or nak cakap pape, juz komen k..saya boleh terima dengan hati yang terbuka.. TQ !!! :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment